vrijdag 30 september 2011

Regenboog haak swap.

Hallo allemaal,

Ik ben Esther (NightEssie) van Esther's Creative Life en Perfors Craft Products.
Ik haak nog niet zo lang, maar ik vind het heel erg geweldig om te doen.
Verder brei en spin ik en soms ben ik achter de naaimachine te vinden.
Wil je verder nog wat weten kijk dan maar eens hier
Hierbij mijn eerste blogje op Haak Maar Aan.

Regenboog haak swap via Twitter.
Een Afrikaanse bloemen deken die ik heb gemaakt voor Ebi,
van  Ebi's colorful word.  Wat ik met veel liefde en plezier heb gehaakt.
En het bleek zo goed te zijn gedaan dat ik hem eigenlijk wel zelf wilde houden ...
Just kidding ... maar ik hoop dat ze het ook leuk vindt.

De tas in het midden ik kreeg van Esther
(leuk zo'n naamgenootje) van Esther101
Dank je wel Esther voor deze mooie tas
helemaal in mijn kleuren en granny's waar ik zo van hou!
Ik draag / gebruik hem met liefde!

Alle andere haak stukken / werken kun je hier zien!

Een heerlijk zonnig weekend toegewenst!

✗✗✗

2 opmerkingen:

  1. Prachtig haakswap! En leuk de link naar de andere swaps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geweldig leuk /mooi wat je hebt gehaakt!!! M'n vingers jeuken om ook iets te maken met die afrikaanse bloem.Ik ga er ook niet te lang meer mee wachten!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m