maandag 16 april 2012

Ergens ging het mis

Ik had een leuke tas met bloemen gezien en wilde graag ook die bloem maken
dus ik proberen, maar mijn engels is zooooooooo slecht, dus uit eindelijk is hij mislukt. 
Daarbij heb ik het ook nog met lintjes garen gedaan, dat had ik nog liggen en had nog nooit geprobeerd om er mee te haken, nou het haken er mee gaat goed, nu nog leren patroon lezen hahah.
Dit is het geworden



En hoe het had moeten worden.........


http://colourinasimplelife.blogspot.com/2012/02/lily-pad-hexagons.html

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij is het goed gegaan hoor. Je moet alleen de bolletjes naar de andere kant drukken . Hihihih.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik heel handig vond waren de engelstalige haak filmpjes op you tube. Hierdoor leer je ook makkelijk de engelse termen (er is wel een verschil tussen USA en Britse termen). Erg handig omdat er op internet heel veel leuke gratis patroontjes staan die in het engels zijn. Ik heb er veel van geleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This excellent website certainly has all the information and facts I wanted concerning
    this subject and didn't know who to ask.

    Also visit my homepage Achat tweet pas cher

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am actually grateful to the holder of this web page who has shared
    this enormous paragraph at here.

    Here is my webpage; augmenter vues youtube logiciel
    Also see my website :: augmenter vues youtube logiciel

    BeantwoordenVerwijderen

h&m