vrijdag 10 augustus 2012

Even voorstellen ....

Hallo crea-bea's,

Even voorstellen: ik ben José Crochet 
(da's uiteraard een haak-nick) 
en ben helemaal verslingerd aan het haken. 
Ik heb veel te veel WIP's, 
want dan zie ik weer iets anders leuks om te maken 
of wil ik een cadeautje haken,
 wat dan weer eerst af moet zijn. 

Ik heb een blog:www.jose-crochet.blogspot.com
wat ik sinds half februari ben begonnen.
Je kan er mijn laatste projecten op vinden
en ik probeer op "slappe dagen" ,
 wat ik al eerder heb gemaakt er ook op te zetten.
 Zoveel mogelijk met verwijzing naar het patroon,
 zodat een ander het ook kan maken. 

Ik ben 55, getrouwd, heb 2 uithuizige kinderen (29 en 26) en een scheet van een hond.
Vanwege gezondheidsredenen al even full-time thuis, 
dus véél tijd om te haken. 
Ik beschouw mezelf als een gevorderde haakster,
hoewel er altijd iets overblijft om nog te leren.
Er zijn zóveel technieken !

Heb je nog vragen ? Je bent altijd welkom om me te mailen.


Hou je haaks !

Groet, José.

10 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je, ik ben je gelijk gaan volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie blog, prachtige werkjes die je maakt. Je hebt er nog een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Jose(Ghose)ha,ha...leuk dat je hier je blog bekendheid geeft!heb ik zo ook gedaan,want ja jou blog is ook zeeeer zeker de moeite waard!

    groetjes van die van een gemeente verderop!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;) hey, die Angeline ! ik kom je vast nog wel tegen op de Strabrechtse Hei, gewapend met camera LOL

      Verwijderen
  4. Zeker een leuk blog. Ook ik ben volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jose, wat heb jij een leuk blog, en wat maak je leuke dingen zeg, ik ga je volgen hoor.
    gr Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuk blog! Ik ben je gaan volgen.

    gr. Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

h&m