donderdag 2 augustus 2012

haakpatroon speen


Tijdens de vakantie had ik dit speentje gehaakt en de foto op flickr gezet. Een van de reacties die ik hierop kreeg was de vraag of het patroon beschikbaar is. Tuurlijk is het patroon beschikbaar, het zit in mijn hoofd. Omdat ik zelf ook heel veel leuke patronen op het www heb kunnen/mogen vinden dacht ik hier ga ik wat mee doen.crochet dummy, pink and white
Dus ben ik er even voor gaan zitten en heb nog een speentje gehaakt, alleen heb ik deze keer stap voor stap opgeschreven wat ik heb gedaan. En voilá!



De link naar het patroon vindt je op mijn blog. :-) www.charadano.com






4 opmerkingen:

  1. beautiful!! yo hice chupetes para el nacimiento de mi baby pero en mini telar circular.
    besitos...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. reageren op het speentje wat is jou blog dan want dat kan ik nergens zien groetjes van mery ps hij is ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m