donderdag 9 augustus 2012

voorstellen

Hallo allemaal,
 ik doe ook gezellig mee met Haakmaaraan.
 Een leuk idee hoor!
Ik heb zelf ook een blog http://hobbysmeijra.blogspot.nl/ 
 Hier zet ik altijd een fotootje op van de dingen die ik maak. 
Dit is niet alleen haakwerk, 
maar ook breiwerkjes en borduursels.
 Ook patchwork ik regelmatig. 
Ik heb niet zoveel volgers, 
maar ik volg zelf des te meer blogs,
 zodat ik heerlijk kan snuffelen en genieten van al het moois wat er voorbij komt op de blogs.

Het laatste wat ik gehaakt heb,
 is een stola van de Garnstudio.
 Zie hierboven, ook die onderste col heb ik gehaakt van een patroon van de Garnstudio.
 Ik moet zeggen de bovenste wol is uit een dure
 wolwinkel en is sokkenwol.
 Ik geloof dat ik 8 euro de bol betaalde.
 En de onderste is van de Wibra. 
Nu had ik ze naast elkaar liggen,
 en was de kleur precies hetzelfde,
 alleen in de onderste zat ook blauw in. 
Bizar hoor.
 Nu ben ik ook met een wokkelsjaal bezig, 
hij is bijna af,
 en dan zien jullie het resultaat.
Ik denk trouwens, dat ik de blogs,
 die hieraan meedoen ook maar persoonlijk ga volgen, 
altijd leuk.

gr. Meijra

2 opmerkingen:

  1. Die stola vind ik prachtig, ik zag hem al op je blog! Lekker, voor de koude avonden en nog gezellig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei supermooi! Ik ben ook naar je blog gaan kijken en meteen gaan volgen, altijd weer leuk om ideetjes op te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

h&m