maandag 13 augustus 2012

Wie oh wie heeft een idee/patroontje hiervoor?!?!?


Van mijn zus kreeg ik vorige week deze 2 prachtige bolletjes gerecyclede zijden uit Nepal,
die ze had gekocht op de Floriade om er voor ons samen iets leuks van te haken....

Maar wat?!?!?!
De bolletjes wegen 32 gram. 
Dus als er iemand een idee/patroontje heeft om iets leuks te maken van een bolletje van 32 gram(wat ongelijkmatige draad)dan hoor ik dat graag!!!!
Ik zou het zelf n.l niet zo gauw weten,maar vind ze wel heel erg mooi!
Moet toch iets op te bedenken zijn......

groetjes
Angeline

1 opmerking:

  1. hallo
    ik zou er een kussen mee haken afwisselende dikten van draad.
    Misschien best beginnen met een middenlijn en geen al te grote breedte. En dan verder haken met losse steken rond die middenlijn.
    Wanneer de draad op is, kan je zoeken naar een passende zijden voeringstof om het kussen af te werken.
    Iets van zijde moet creatief en niet gewoon zijn.
    Eventueel een lint verwerken in de haaksteken.
    En dan het kussen een ereplaats geven. iedereen zal het opmerken.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m