zondag 23 september 2012

gebreid rood katje


Dit katje breide ik in rode catania.
Ik vond het patroontje in een boekje dat ik eens kocht in een kringloopwinkel.
Het is wel veel kleiner dan voorzien in het boekje omdat daar dikker garen werd gebruikt. Dit katje heeft het formaat van een amigurumibeestje.


Ik ben er content mee, al geef ik grif toe dat ik nog wat moet werken aan mijn assemblagetechnieken :)
Maar het mag bij mij blijven wonen ;)
Ik hou namelijk van katten en van rood...
Wil je nog meer foto's zien die ik van haar maakte :
 kijk dan maar eens op mijn blog.



2 opmerkingen:

  1. ja leuk!!! ik heb dit katje in allerlei kleuren en formaten gebreid!! ook gestreept en het zijn gewilde knuffeltjes bij mijn kleinkinderen en hun vriendjes.
    het patroon staat online.
    op deze site http://knitten.nl/we-gaan-knitten/
    brei er eerst 1 voor het dierenasiel en dan voor je kleinkinderen!
    heb je geen klein kinderen dan alles voor het asiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een snoezige kat! Wat leuk! En wat een mooie foto's heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m