dinsdag 18 september 2012

KreaDoeBeurs 2012 in Utrecht


Van 31 oktober 2012 tot en met 4 november 2012
is weer de jaarlijkse KreaDoeBeurs in de jaarbeurs in Utrecht!
De KreaDoeBeurs is de grootste hobbybeurs van Nederland!

Vorig jaar was voor mij de eerste keer, dat ik er ben geweest.
Verrassend wat er allemaal  te beleven viel!
Tot nog toe voor mij een van de leukste beurzen van Nederland op hobbygebied!
Vorig jaar heb ik een fotoreportage  gemaakt op mijn blog over al mijn indrukken

Tientallen hobbys kan je er vinden, ook zijn er verschillende creatieve workshops te volgen!
Je kan er een hele dag mee zoet zijn, eigenlijk kom je tijd te kort!
Er is zoveel te zien! Je kan er heerlijk shoppen en je doet er weer een hoop ideeen op!
Ik ga er zeker weer naar toe!
 http://www.echtstudio.nl/

Weet je dat er een wedstrijd is voor alle creatieve bloggers?!
Ik doe ook mee en heb mij net opgegeven...
nog net op de valreep!!!
Je kunt je aanmelden tot en met 19 september 2012
Op 21 september 2012 maken ze 25 finalisten bekend
Tussen 21 september en 14 oktober 2012 mogen bezoekers van de www.KreaDoe.nl
stemmen op hun favoriete creatieve blog.
Op 15 oktober 2012 maken ze de top 5 bekend 
en dan hoor je dus op welke dag je liveblogger bent
op de KreaDoe 2012

Weet je dat, als je wint,
 je 15 lezeressen van je blog mag blij maken
met gratis kaartjes voor de Kreadoebeurs!!!
Als ik win, krijgen de eerste 15 reacties op mijn blog
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2012/09/kreadoebeurs-2012_18.html
 gratis kaartjes voor de KreaDoeBeurs!
Zou het leuk vinden om dit met jullie te delen!

De KreaDoe CreaBlog Wedstrijd zal in 2012 KreaDoe Creatief vervangen.

Creatieve groeten van Lindevrouw

2 opmerkingen:

  1. O wat leuk bedankt voor de tip.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok, ik laat wel een reactie achter hoor, voor een gratis kaartje! Je hebt zo'n heerlijk blog!
    groet AmiFan

    BeantwoordenVerwijderen

h&m