zaterdag 22 september 2012

Nog maar eens een hoesje voor de telefoon.

Deze heb ik op verzoek van een collega gemaakt
 (zij vond een voorbeeld op mijn Pinterest).
 Er is geen patroon van, ik heb het zelf al gaandeweg bedacht. De tandjes zijn niet gehaakt, die zijn van vilt. 
Het lukte me niet om strakke driehoekjes te maken.  

Als je meer hoesjes voor de telefoon wilt zien, klik dan hier.

Het enige wat jammer is,
 is dat haar zoontje het een eng hoesje vindt. 
Jammer van zo'n lief, leuk konijntje! ;-)



3 opmerkingen:

  1. ha ha ha ah hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafff, maar ik kan me kinder gedachtes er wel bij voorstellen. maar ik vind het een mega mooi hoes

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja.. een beetje weird konijntje!!!
    maar wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het kind van je collega hem eng vind. Anders haalt ze die tandjes eraf, ziet hij er wat vriendelijker uit! Ondanks vind ik hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m