zaterdag 23 februari 2013

Penelopé


De afgelopen week was het hier vakantie!

Altijd weer genieten...heerlijk om niet op tijd je bed uit te hoeven. Ontspannen en tijd voor leuke dingen. Was ook weer geen goede week om veel te kunnen haken!

Toch heb ik wel wát kunnen doen. Zo ben ik begonnen met allerlei frutsels die ik niet af heb gemaakt. Gebrek aan inspiratie.

Op het moment dat ik naarstig op zoek was naar een nieuw project op Pinterest kwam de mail van een andere haakster. Op haar blog las ik dat ze proefhakers zocht voor haar patronen.

En dat heeft geresulteerd in Penelopé. Dit vrolijke, roodharige popje is erg leuk! 

Haar patroon kan je als het goed is binnenkort kopen in deze winkel

Nu maar weer op zoek naar een nieuw project... tips zijn welkom ;) 

Groeten Tineke




3 opmerkingen:

h&m