maandag 13 mei 2013

Binnenkort verwacht ...

Ook zo verslaafd aan die (gratis) spelletjes op je Ipad of mobiel?
Ik wel. Naast haken is dit één van mijn favoriete... 
Cut the Rope.
Een te gek groen monstertje, met grote honger naar snoep. Dit snoep hangt aan een touwtje, buiten bereik. Jij moet het binnen bereik halen, door touwtjes door te knippen of met luchtballonnetjes. Heerlijk - dom - spelletje.
En het monstertje?  Die hapt graag een snoepie mee. Voor mij een inspiratie om te gaan haken. Met mond die open kan natuurlijk.

Bijna klaar! Nog pootjes en een antenne op zijn koppie. En een snoepje aan een touwtje natuurlijk.
Dus binnenkort online op mijn blog! In de gaten houden dus.

Eerst nog wat anders haken? Inspiratie genoeg te vinden op mijn blog. Na een reshuffel dit weekend zijn al mijn patronen terug te vinden in de zijbalk van mijn blog.
 Kijk onder: mijn ontworpen patronen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m