zaterdag 29 juni 2013

Update....

Het is al weer even geleden,
 dat ik wat werk heb laten zien hier.
 Ondanks dat ik de afgelopen weken heel veel heb gewerkt,
 afgestudeerd ben en een verbouwing in huis heb gehad
heb ik toch niet helemaal stil gezeten op haakgebied.
Hier wat foto's van wat ik zoal gemaakt heb ;-)


 Een sleutel/tassenhanger met
uitgesproken Hollands tintje voor
een jonge dame die voor een jaar
naar Amerika vertrekt om als au-pair
te gaan werken.
  Vrolijke Neon kleuren gebruikt om roosjes
van te haken. Hier heb ik een speldje achter gezet en zo zijn het corsages geworden. Voor elke klasgenoot één omdat we allemaal geslaagd zijn!!!!!!





Leuk ingepakt en met een kaartje eraan werden
ze goed ontvangen en vielen goed in de smaak, net als het eten in de heerlijke "Buik van Parijs"
in Zwolle ;-)

En vervolgens voor mijn dochter en haar vriendinnetjes,
 die dapper vier avonden de avond4daagse
liepen een slippertjes sleutelhanger. 
Wat waren de meisjes verrast!!


Als laatste een theepotje......Hier heb ik een leuke sleutelhanger van gemaakt voor:
MEZELF!! Hebben jullie dat nou ook? Je maakt van alles voor iedereen
maar eigenlijk nooit wat voor jezelf? Nou dit theepotje hangt
nu eens aan MIJN tas ;-)


Nou mensen, jullie zijn weer aardig op de hoogte ;-)
Fijn weekend!!

Groetz Petra.



3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het afstuderen!
    Super leuke haaksels laat je zien, prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk idee die bloemen van neon en ja heel herkenbaar voor een ander aan de haak en jezelf vergeten vindt je
    thee potje ook snoezig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Angélique en Netty!!

    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen

h&m