donderdag 18 juli 2013

Afscheid van de meester.

En ja hoor..........ook wij kunnen bijna zeggen dat we zomervakantie hebben!!
Morgen om 11uur zijn de kinderen hier ook vrij.
Als afscheid voor de meester moest ik nog iets bedenken.
Elk jaar geef iets wat zelfgemaakt is, voor de juffen
was dat nooit een probleem maar voor een meester
vond ik het toch wat lastiger.
 
Maar zie hier wat het geworden is......
Een uiltje als bedankje voor alle wijze en leuke lessen van het afgelopen jaar.
 
Het risico van FaceBook??!!
"Wil je er voor onze juffen ook twee maken?"
Wel ja, tuurlijk doe ik dat ;-)
En hier staan ze dan alle drie te wachten, morgen
vliegen ze uit.........

Fijne vakantie allemaal!!
 
Groetz Petra.

3 opmerkingen:

  1. Leuk voor de meester, ze zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze al op je blog...ze zijn leuk en de tekst is zeer orgineel en leuk erbij,pracht kado

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn heel leuk. Ik heb voor de juffen bloemvaasjes gemaakt (http://dehandigehandjes.blogspot.be/2013/06/cadeautje-voor-de-juffen.html)

    BeantwoordenVerwijderen

h&m