zondag 20 oktober 2013

Blogverjaardag!

Ik ben nu niet bepaald een superblogster :) en ook geen superhaakster, geen eigen creaties (behalve dan misschien de hartjesslinger maar dan nog, gehaakte hartjes vind je overal) en geen verslaving in de zin van dat ik rustig op een vliegtuig kan stappen (allez ook ni echt rustig, heb een beetje vliegangst toch wel) voor een vlucht van 4uur zonder er ook maar aan te denken van daar te gaan haken en een hoop gedoe te riskeren omwille van de haaknaald. Er gaan zelfs regelmatig enkele dagen voorbij zonder te haken.



Ik ben wel een beetje garenverslaafd en ook vaak wat veel bezig met op het internet mooie haakpatroontjes te zoeken, op jullie blogs en op pinterest bvb. Ik vind het allemaal wel reuzeleuk en ga er heus niet mee ophouden ofzo hoor.


Ik was maar een beetje aan het proberen uitleggen hoe het kan dat ik niet eens gemerkt heb dat mijn blog verjaarde.

In elk geval met enkele maanden vertraging:  Hiep Hiep Hoera voor mezelf


Bij een verjaardag horen kadootjes dus ga ik binnenkort een giveaway houden.
Maar eerst heb ik een vraagje voor jullie.

Omdat verzendkosten vanuit België naar Nederland zo duur blijken te zijn, zou ik daar graag iets op vinden.
Welke pakjesdienst gebruiken jullie en heb je daar wat uitleg bij, wat is voor jullie de goedkoopste?
Deze vraag is dus zowel voor de Nederlanders die dit lezen als voor de Belgen.

We gaan hier sowieso af en toe wel eens naar Nederland dus het pakje kan ook in Nederland zelf verstuurd worden maar dan moet ik vantevoren wel goed weten waar ik naartoe moet. Misschien hebben jullie ook wel een hele goeiekope pakketdienst waarmee we een pakje naar de Azoren kunnen sturen, dan weet ik dat gelijk ook :).
Vriend zijn broer daar wilde nog eens graag Heinz sandwichspread en die vinden we bij ons in Belgie niet meer dus daarvoor komen we dan toch eens naar Nederland binnenkort, pakjes versturen zou dan in één moeite ook kunnen gebeuren.

Maar degenen die vanuit België goedkoop pakjes naar het buitenland sturen met een dienst van hier, daar ben ik ook benieuwd naar.


Groetjes van An
ikhaak.blogspot.be


3 opmerkingen:

  1. Naar de Azoren dat gaat je wat kosten denk ik maar vanuit Nederland naar België valt reuze mee als je een beetje foefelt. ;) Officieel moet je 'Europese zegels' kleven maar die zijn erg duur en met gewone Nederlandse of Belgische gaat het ook prima. Dus ik zeg: zelf wegen, zelf frankeren en dan kom je nog op een redelijke prijs uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En anders een give away, een leuk haakpatroon, digitaal via een emailadres, kost helemaal niks ! Lijkt je dat wat! Succes en alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg bedankt voor de reacties!
    Tja naar de Azoren dat betaalt mijn vriend, is voor zijn broer :p .maar dat vibd ik al voor een 20euro dat je kan sturen naar de Azoren (portugal) voor een pakje tot 2kg. Vind ik dan nog kunnen, moet met het vliegtuig en is toch al ver. Maar bijna de helft voor een piepklein pakje naar een land dat vlakbij ligt en waar sommige bestemmingen korterbij zullen liggen dan sommige in belgie zelf, vind ik zwaar erover.
    Dus ik begrijp dat als ik gewoon Nederlandse zegels plak voor 3,60 als het door de brievenbus kan en niet te zwaar is dat het dan in orde komt als ik het over de grens in de bus ga steken. Want zal toch zo iets moeten worden hoor, ik kan nl niet zelf een patroontje maken dus dat kan ik helemaal niet verloten.

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

h&m