dinsdag 7 januari 2014

Weer beginnen aan een nieuw project?

Moos hebben jullie allemaal bewonderd (dat lieve hangoor konijn die ik vorige week haakte). Dus tijd voor een nieuw project?Nee, eerst wat afmaken! 
Er zijn ook zoveel leuke ideeën, dat ik soms ook met teveel dingen tegelijk bezig ben. Uiteindelijk komt het dan wel af...
Maar nu, na Moos het konijn, ga ik proberen wat af te maken. 
Ik denk de Afrikaanse bloemen deken/ sprei. Heel veel werk, maar wat een leuk patroontje!


Zo begon ik, en al snel werden het er meer.. en meer..

Tot hij op een grote stapel kwam te liggen. 


Dat worden dus een heleboel bloemetjes haken! 

En ik kocht nog een heel leuk haakboek.. (weer meer ideeën;)

Lees verder op: 't Bezige Bijtje

Groetjes,
Miriam

2 opmerkingen:

  1. Dit wordt een prachtige deken/sprei met al die Afrikaanse bloemen. Mooie kleuren gebruik je.
    Goed om werk in uitvoering verder af te maken. Want er komen steeds nieuwe leuke dingen langs.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love those mug warmers!

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/top-yarny-goodness-for-2013.html

    BeantwoordenVerwijderen

h&m