donderdag 17 april 2014

Kennen jullie de maasmuizen al?




Maasmuisjes haken of breien?

Jullie kennen vast en zeker wel de inktvisjes en/of earlybirdjes.
Deze maasmuisjes zijn ook voor prematuur baby's.
De maasmuizen zijn bestemd voor het Maasstadziekenhuis.
Er is al een facebookpagina opgericht, dus... daar kun je zien welke muizen er binnenkomen.
Maar ook hier zal ik foto's posten van de muizen.
Het haakpatroon staat hier.

Het patroon om te breien moet nog getest worden.
Zodra het is goedgekeurd, zal dit patroon ook te downloaden zijn.
Houd hiervoor mijn weblog in de gaten of de facebookpagina.

De maasmuizen worden verzameld bij mij, Stitchee.
Degene van het Maasstadziekenhuis die dit organiseert, komt de muizen af en toe ophalen en controleert ze.

Doen jullie mee?

Graag tot horens/ziens en alvast super bedankt!
Erika

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik heb ze bijgevoegd op onze website: www.creapower.nl

      Verwijderen
    2. Super leuk die maasmuis
      Mijn dochtertje is geboren in het maasstad ziekenhuis en kreeg op de afdeling neonatologie de Maasmuis ze is er vanaf de geboorte helemaal weg van nu wordt die alleen een beetje slecht zijn al een aantal sliertjes afgebroken en dat zet ik er dan wel weer aan maar zou graag een reserve willen hebben wie kan mijn en mijn dochter daar aan helpen?

      Met vriendelijke groet,
      Chelsea

      Verwijderen
  2. Leuk zeg! En het 'bekt' ook lekker: maasmuizen! :) Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hè? Hartelijk dank voor je respons.
    Groetjes, erika

    BeantwoordenVerwijderen

h&m