vrijdag 30 mei 2014

Give Away bij Cute Amigurumi !!!


Oh, wat een feestje op mijn blog!!!
Zazzle is al meer dan 1100x gedownload.
Mijn blog is afgelopen jaar al meer dan 150.000 keer bezocht.
En het aantal volgers groeit zit nu al op 178.
Ik kan erg genieten van al die leuke berichtjes die jullie hier voor mij achter laten.
Dank jullie wel!

Al met al... reden genoeg voor een feestje. 
lang yarn 
lang yarn
Dus dit keer een super leuke GIVE AWAY op mijn blog. Ik geef namelijk een cadeaubon t.w.v. 15 euro weg, te besteden bij de online winkel de Breiboerderij van Corine en Marieke. 

Bij hen kan je bijvoorbeeld Softhair Lang Yarns vinden, waarvan ik blue monkey heb gemaakt.
Volgende week komt het patroon van Blue Monkey op mijn blog online. En misschien wil jij er dan ook één haken, of kies je liever voor een flitsende groene of een roze harige aap? 
Doe dan mee!!!

Ga naar mijn blog: 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m