vrijdag 3 oktober 2014

Doen jullie ook mee?

Goedendag iedereen,

Het is oktober en... ik houd een wedstrijd!

Hieronder staan de 'regels'.

* Maak een dier, plant, abstract 'iets' wat past in l:80,5cm x b:17cm x h:15cm. Het hoeft niet al deze afmetingen te hebben. MAAR.. de hoogte moet wél minstens 25 cm zijn!
* Je mag jouw ontwerp/bestaand patroon  breien, haken, vilten en naaien!
* Het ontwerp moet passen bij Stitchee en 'het winkelend publiek'.
* Lever je 'maaksel' in bij Stitchee óf stuur het op!
* Mag je meerdere ontwerpen aanleveren? Ja natuurlijk! 
* Uiterste inleverdatum / datum dat het binnen moet zijn: 29 november 2014!
* Voor de rest.... HEEL VEEL PLEZIER!

Oh... je wilt weten waarvoor je iets gaat ontwerpen?
Voor....


...  een stoepbord! Hoe leuk is dat!
Ze zijn nu nog leeg, maar... ik hoop straks niet meer!

Wat kun je winnen?
Een CreAgenda 2015, verschillende bolletjes garen, een boekje en nog wat hebbedingetjes! En bij een eigen uitgeschreven ontwerp komt die na controle in de winkel te liggen! 

Wanneer is de uitslag?
Op woensdag 3 december wordt de uitslag bekend gemaakt.
In de jury zitten mijn man, mijn vriendin en ikzelf.
Wij kiezen de 7 leukste 'inzendingen' uit. Deze worden op mijn blog én facebook gezet.
Degene met de meeste stemmen op de woensdag erna (10 december) is de winnaar!!

Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga zien.
Op facebook zal ik een fotoalbum aanmaken voor alle ingeleverde stukken. 

Heel veel plezier en succes gewenst!

Happy crafting,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m