donderdag 20 november 2014

Haakpatronen vertalen + stel je vraag



Bij de overgang naar mijn nieuwe website was het onderdeel 'haakpatronen vertalen' gesneuveld.
 Zonde! Want het is erg handige informatie 
(al zeg ik het zelf). 
Na wat geschuif met mijn patronen* heb ik besloten
 een pagina met tips & tricks te maken.
 Hier vind je nu dit soort handige informatie en uitleg. 

Ik ben van plan hier meer tips aan toe te voegen,
 dus dit is een mooi moment om aan jullie te vragen;
 welke tip wil jij hier zien?
 Waar loop je tegenaan bij het werken met vilt of papier 
of bij het haken?
 Of waarvan vraag je je nou al heel lang af
 "hoe doen ze dat?".  

Laat je vraag achter hier bij de comments en dan kijk ik of ik het antwoord kan geven!

 

* Het is vanaf nu ook mogelijk om de losse patronen uit mijn Etsy winkel te kopen via mijn website.
 Natuurlijk blijven de gratis patronen helemaal gratis en voeg ik nog regelmatig gratis patronen toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m