dinsdag 3 maart 2015

Blanket stitch / Golfjes steek

Karin van Karin aan  de haak heeft gelijk de blanket stitch, die in boek "Haakt!" van Betty Barnden ,genaamd golfjes steek staat, is echt heerlijk meditatief. En vooral erg mooi!

Moet wel zeggen de uitleg van Karin is een heel stuk fijner dan uit het boek. Dank je wel voor het delen.

Nu maar hopen dat ik niet scheef ga. Ik wil zo graag dekens maken maar ga altijd scheef. Geen idee, hoe dat kan! Stekenmarkeerders, noem maar wat...werkt niet. Volgens Karin kan je niet fout gaan, als je eerste toer goed is. Volgens mij is de mijne goed. Wie weet....


*
Karin of the blog Karin aan  de haak (Dutch Blog) has right with the blanket stitch from Betty Barnden.  It's so beautifull and easy. It's meditating. I love it!

I think her explanation is easier than the book from Betty. I got the Dutch version of it.
Let's hope, its going straight. I always have  troubles with afghans. Always crooked

Ik vind haar blog toch 1 van mijn favo.
I love her blog.

  Wat is jouw favoriete haakblog, waar haal jij veel informatie/patronen e.d. vandaan?
****
What’s your favorite crochet blog?

Groetjes Diana

2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk informatief blog van Karin aan de haak... Ik leer er veel van;)
    Dank je wel daarvoor Karin
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

h&m