zaterdag 24 oktober 2015

stola ' hat full of stars ' in unicatgaren



Ik wil even komen stoefen met mijn laatste haaksel .
Vorige winter kocht ik een paar bollen
 verloopgaren van Unicat.
Ze zijn een tijdje blijven liggen, omdat ik even niet mocht haken van meneer doktoor, omdat ik een tenniselleboog had.
Maar in de zomer besloot ik daar mijn laars aan te lappen en startte ik eindelijk met mijn eerste unicathaakwerkje.


Na lang twijfelen en zoeken besloot ik te gaan voor de ' hat full of stars'stola van Vicarno.
En hij is eindelijk klaar.



Wil je graag weten wat ik van het patroon en het garen vind, hoe ik de keuze voor het patroon maakte en hoe ik het hier en daar aanpaste, dan moet je even komen piepen op mijn eigen blog.


Nog veel haakplezier !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m