woensdag 20 januari 2016

Getest en gehaakt, een krukhoesje



Afgelopen jaar was het een grote hit onder de haaksters.....

Ik heb het over het té gekke krukhoesje van JipbyJan

Wie ken hem niet, wil ik bijna zeggen....

Na maandenlang twijfelen heb ik dan toch hét beroemde 

krukje gekocht.


 Niet omdat het moet, maar omdat het kan!!! 

wink-emoticon
Ik heb eigenlijk helemaal geen krukje nodig, 

maar ja dat hoesje staat al zó lang 

op mijn "wil-ik-ook-nog-maken-lijst"

Per toeval kreeg ik op hetzelfde moment

 garen opgestuurdom te testen. 

Kijk....testen vind ik altijd leuk en betreffende

garen is perfect om een hoesje te haken.



Het is gelukt kan ik je vertellen.

Het krukhoesje is inmiddels klaar.
Je leest alles over het garen en het resultaat op mijn blog.




3 opmerkingen:

  1. Leuk he dat krukje van de Action, heb ik ook gekocht! Leuk projectje zo tussendoor. Binnenkort haak ik hem ookDe jouwe is erg leuk! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he dat krukje van de Action, heb ik ook gekocht! Leuk projectje zo tussendoor. Binnenkort haak ik hem ookDe jouwe is erg leuk! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

h&m