donderdag 4 augustus 2016

Gehaakte highlights


"Dat gun ik me nu: knus haakwerk voor even tussendoor". Staat op de cover van één van deze tijdschriftjes uit 2014. Haken is al een hele tijd trendy en de modellen worden steeds worden steeds leuker. Voor zover dat nog kan, want elke keer denk je: Wow, wat leuk, dit kàn niet leuker! Voor oudere haaksters is het een plezier om in de stad zoveel hippe jonge meiden te zien lopen met gehaakte kleding. Dat hadden we toch nooit gedacht, dat de jongere generatie nog eens zò aan het haken zou gaan! We genieten ervan!

Groeten van Margriet
http://www.tweedehandswerk.nl/gehaakte-highlights/



2 opmerkingen:

  1. dat klopt!
    hier is op school al jaren geen handwerkles meer.
    de jonge moeders die voor hun kind willen breien of haken,
    komen hier om raad vragen.
    dat vind ik wel tof om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haak sinds mei en nooit geweten dat het zo leuk is om te doen. Ook de patroontjes op internet en in de bladen zien er zo leuk uit dat ik voorlopig nog lang niet uitgehaakt ben. Heerlijk ontspannend ook nog (als het lukt, want als beginnend haakster haal ik nog wel eens wat uit om dan weer overnieuw te beginnen).
    Mijn jongste dochter van 14 wil het ook leren. Dat is toch superleuk.
    Groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

h&m