maandag 29 augustus 2016

Wat haak ik in de vakantie?

Op mijn blog een verslag van mijn haakvakantie..... 

Nu zal ik niet al mijn probeersels laten zien. 

Want die liggen naast mijn bolletjes in mijn verzamel schaal.

 Dit is eigenlijk een hele mooie schaal,

 waar je na de zomer niets meer van ziet

 (door alle verzamelingen aan bollen en restjes).

Mijn schaal met bollen en probeersels....

Maar na vandaag ga ik het maar weer eens opruimen. 

(dat doe ik elke 4 weken, maar het groeit snel weer aan... hihi

 Omdat ik nu 1 patroon aan het ontwerpen ben en 1 patroon

 aan het testen gebruik ik maar 4 bollen... 

De rest kan terug in de voorraad bak.


Wat heb ik deze zomer gehaakt? 

Ik ben gestart met het patroon van Kate E.Henock

 Zij heeft een prachtige vleermuis ontworpen.

 En ik heb deze eindelijk een keer gehaakt.

 Ik heb hiervoor boucle garen van Drops gebruikt. 

Gecombineerd met het gladde garen van catona. 

Hierover licht een lichte glinstering,

 wat de combinatie erg mooi maakt.



Zo schattig.... ook met zijn vleugeltjes dicht...


Nog meer haaksels zien van mijn hand?

ga naar mijn blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m