vrijdag 3 februari 2017

sjaal carré confituur



Ik wilde eens een keertje iets breien met unicatgaren. En dus ging ik op zoek naar een patroontje.
Om het garen mooi uit te laten komen besloot ik het niet te ingewikkeld te maken en ik ging voor een simpel ruitjesmotief dat je bekomt door dunne kabeltjes te breien.



Het breien ging veel trager vooruit dan ik gewoon ben en ik ben dus echt wel een flinke tijd bezig geweest met dit project. Kabeltjes breien gaat nu eenmaal trager.


Maar ik ben wel erg tevreden met het resultaat!


Het project lijkt me niet iets voor echt beginnende breiers, maar als je al wat kan breien, zal dit ook wel lukken.


Op mijn blog schreef ik het patroon uit en ik schreef ook een blogpost over kabels breien voor diegenen die deze techniek nog niet kennen. Gratis allemaal natuurlijk.



Hop naar het volgende project! Dat wordt een pink pussyhat denk ik ....


4 opmerkingen:

h&m